CUSTOMER CARE CUSTOMER CARE

שאלות ותשובות
האם ניתן לארוז את המוצרים שנרכשו למתנה?
נשמח לארוז את המוצרים שנרכשו באתר ללא עלות נוספת. במעמד התשלום סמנו את המשבצת "אריזת מתנה" והמוצר שנבחר ייארז.
לא קיבלתי אישור קנייה במייל, מה עושים?
במידה ואישור ההזמנה אינו הגיע למייל ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של My Baby אשר עומד לשירותכם ויוכל לסייע בנושא בטלפון טלפון 04-956336 או במייל service@mybaby.co.il שעות פעילות מוקד השירות הן בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-17:00.
מהי מדיניות התשלומים?
חברת My Baby מעמידה לרשותכם אופציות תשלום נוחות באתר - ניתן לרכוש את המוצרים באתר עד 12 תשלומים
מהן אפשרויות המשלוחים באתר ומה התעריפים?
לנוחיותכם, מספר אפשרויות למשלוחים אותן תוכלו בחור בהשלמת הקנייה באתר. איסוף עצמי - ללא עלות משלוח עד הבית - ללא עלות משלוח ריהוט הכולל הרכבה- יחויב בסכום משתנה אשר יצויין בעמוד המוצר. את אופן המשלוח אשר נבחר ניתן לשנות באמצעות שיחת טלפון בלבד מול מוקד שירות הלקוחות בתוך שעה מרגע אישור ההזמנה ובטווח שעות הפעילות של המוקד.
האם ניתן לבטל הזמנה?
ע"פ חוק הגנת הצרכן משתמש אשר השלים את הרכישה יהיה רשאי לבטל את העסקה בכפוף להוראות הדין. חברת My Baby תהנייה רשאית, על פי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, לגבות מהמזמין דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר ששולם ו/או 100 ש"ח חדשים - הנמוך מבניהם. מידע מלא אודות ביטול מוצרים ניתן למצוא בדף www.mybaby.co.il/returns
מהי מדיניות ההחלפה/ ההחזרה של My Baby?
אם ברצונכם להחליף / להחזיר מוצר אשר נרכש באתר עומדות לרשותכם הדרכים הבאות: 1. פנייה למוקש שירותה לקוחות לטובת הוצאת משלוח החלפה בתשלום (משתנה בהתאם לזוג וגודל המוצר). 2.הגעה לחנות My Baby והחלפה במקום (יש לוודא כי המוצר החליפי קיים במלאי). מידע מורחב אודות מדיניות החלפה והחזרה ניתן למצוא בדף www.mybaby.co.il/returns
כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של My Baby?
מוקד שירות הלקוחות של My Baby ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה. המוקד פעיל בכל ימות השבוע שעות הפעילות של המוקד הן 09:00-17:00 טלפון 04-956336 / פקס 04-9565335 Whatsapp 050-6841204 מייל service@mybaby.co.il בנוסף, קיימת קבלת קהל בעמדת שירות הלקוחות בכל ימות השבוע בין השעות 08:45-17:00.

סגור
Go back to %1