חבילות לידה הכל כלול במיי בייבי

חבילות לידה הכל כלול במיי בייבי

חבילות לידה הכל כלול זהו קונספט ייחודי של מיי בייבי שהמטרה שלו הינה להקל על הורים שלא חסר להם התלבטויות ובלבולים, ממילא הם מתרגשים מבואו של האורח החדש, התפיסה שעומדת מאחורי רעיון הכל כלול היא לנטרל את ההתלבטויות של ההורים ולארגן להם את המוצרים החיוניים לתינוק בחבילה אחת הכוללת מוצרים איכותיים, בטיחותיים ועמידים, נוחים והכי חשוב במחירים משתלמים.

לחבילות לידה הכל כלול ישנם מספר יתרונות:

  • קונים רק המוצרים החיוניים לתינוק הרי הם: מיטת תינוק, שידה, עגלת תינוק.
  • פרטי חבילות לידה ידועים מראש וכך חוסכים מההורים בלבולים וגם התלבטויות.
  • מחירי חבילות לידה הכל כלול קבועים מראש, והם בדרך כלל יותר משתלמים להורים הרי העלות שלהן פחות מחבילות שמארגנים בהתאמה אישית. חשוב לציין כי המחירים משתנים לפי מותג וכמות המוצרים המוצעים בחבילה.

מיי בייבי דאג ללקוחות שלו וארגן להם מבחר ענק של חבילות לידה הכל כלול, שמונה חבילות לידה הדומות בהרכבן הבסיסי, באיכות המוצרים הכלולים בהן , אך שונות במוצרים נלווים לחבילה בהתאם לכך משתנה גם מחיר החבילה.

דיאנה מנהלת במחלקת תינוקות, פועלות להנגיש ייעוץ ושירות מקצועי להורים אודות חבילת הלידה המתאימה להם על סמך המידע שמוסרים להן, הצוות כולו שוקד להכין ללקוחות מיי בייבי מדי פעם חבילות לידה חדשות הכוללות מוצרים הכי טובים והכי שווים לכם.

בחבילות תמצאו מיטת תינוק שלרוב עתידה לשמש כמיטת מעבר, שידה, משטח החתלה, עגלה ועוד אביזרים … חבילות לידה הכל כלול של מיי בייבי הן הכי איכותיות והכי זולות בארץ עומדות לרשותכם בגייט Gate D מידע נוסף על חבילות לידה יכולים לעיין בקישור חבילות לידה הכל כלול 



מזל טוב

סגור
Go back to %1